lördag 22 september 2012

Åh NEJ!

I går kväll satt jag i godan ro och stickade på mina sockor. Blev lite törstig, lade stickningen i bredvid mig, sträckte mig efter mitt glas samtidigt som jag av någon outgrundlig anledning sätter vänsterhanden mitt på stickningen.

Snäpp! sa det och stickan var av. Så dumt, så himla onödigt.

Sambon försökte trösta (eller bara retas kanske) genom att säga:
- Men du har ju så många stickor..
-Inte i denna storleken, tjurade jag vidare.
-Men det är väl inte så noga, på millimetern, vad det gäller stickor?

Kära sambon har noll koll på det här med stickning, men han är bra på andra sätt.


1 kommentar:

  1. va trist,,men det går säkert att lösa :)
    å missa nu inte..

    B
    L
    O
    G
    G
    P
    A
    R
    T
    Y
    T

    fortsätter..
    redan 76fina bloggar med.
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvaraRadera