tisdag 23 oktober 2012

Att inte sticka...

Att inte sticka kan vara bra det med. Jag har precis bestämt mig för att inte sticka två små koftor, till doppresenter till ett tvillingpar. Och jag känner mig så lättad! Jag har så många planer och ideér på gång, att det som jag gör av lust, börjades kännas som ett tvång. Började planera tidsscheman över olika projekt, hur jag borde prioriteta, vad som skulle vara klart när. Fick lite lätt känslan av att det hela spårat ur en aning.

Nu stickar jag lungt vidare, på det jag vill. Alla doppresenter behöver inte vara handgjorda, ibland kan man köpa med.  Senare i veckan blir det besök till garnaffären, nya saker skall på stickorna. Men stickningar som inte har en deadline.

1 kommentar:

  1. Ett tips är att kolla Tradera om man ändå vill ha hemgjorda grejer till present. Där finns många söta saker. :-)

    SvaraRadera