onsdag 16 januari 2013

Ny bekantskap

Denna veckan har jag bekantat mig med både ny webbutik och nytt garn. Garnet är, som synes, ett nystan av Crazy Zauberball. Jag har sneglat, känt och klämt, funderat men alltid kännt mig lite för fattig. Men i måndags slog jag till av bara farten, då jag beställde de nystan jag saknade för att göra färdigt min tröja. Det är så fint, så fint och jag är faktist lite barnsligt glad över mitt nystan.

Den andra bekantskapen var Sticksömmen, där jag aldrig tidigare beställt ifrån. Jag gjorde min beställning på måndagskvällen och på onsdagen låg ett paket i min brevlåda. Snabbare än så kan det ju inte gå!

3 kommentarer:

  1. åh så härligt med nytt garn!!!

    SvaraRadera
  2. Fint garn i fin färg! Blir nyfiken på vad det är som ligger under nystanet?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är några av mina lappar som jag skrivigt om tidigare, bla här: http://www.annasaviga.blogspot.se/2013/01/annas-eviga-projekt.html

      Radera