fredag 8 februari 2013

A night at the opera

Bilden är lånad från DN
                                                                                    
I går var jag och såg Chess på Göteborgsoperan. En bra föreställning, men inte lysande. Absolut sevärd, men inte det bästa jag sett. Någon musikalrecensent lär jag aldrig bli, så jag låter det stanna vid det.

Nu väntar helg fullpackad med jobb. Ett femårskalas skall också hinnas med innan jobbet i morgon. Avståndet mellan mitt hem och mitt jobb gör också att jag stannar kvar i Göteborg över natten. De 9,5 timmarna som är mellan arbetsdagen slut och nästa arbetsdags början måste spenderas väl, sömn är att prioritera och då är det skönt att snällaste faster kan ställa upp med sängplats.

2 kommentarer:

  1. Åh, jag var och såg uppsättningen på Cirkus i Sthlm för ca 10 år sen med Tommy Körberg och Helen Sjöholm. Den var heeeelt magisk.

    SvaraRadera