onsdag 13 februari 2013

Favoritfrukost

I går var det fettisdag och litet semmelkalas här hemma. Finurligt nog så gjorde jag en semla för mycket, så denna dagen startar med min absoluta favorit, semla i varm mjölk med kanel. Precis så skall en semla avnjutas!

Dagen idag torkas det snor på småkillar istället för på gamlingar, VAB hela dagen lång och förmodligen i morgon med. Det lämnar utrymme för allt det som jag gärna vill hinna med i mitt liv, men som ständigt får skjutas på framtiden till förmån för lönearbete. Förhoppningen är att hinna avsluta lite för att påbörja annat.

1 kommentar:

  1. Det där med semla i varm mjölk har jag aldrig förstått.. Pappa brukar ALLTID prata om hur gott det är när vi äter semlor, vi brukar då ALLTID erbjuda honom en skål varm mjölk till, men han tackar alltid nej. Så han hittar nog på att han gillar det egentligen...

    Hoppas att du njöt av det i alla fall :)

    SvaraRadera