fredag 8 mars 2013

På sjukfronten intet nytt

Febern har gått ner, men vad gör det då jag mår lika kass ändå. Piggar upp mig med lite paracetamol till och från och orkar då sticka några varv. Lillkillen behöver nya vantar, gult blir fint till våren tänkte jag.

När man har barn måste dagarna rulla på, trots sjukdom och trötthet. Jag önskar att jag kunde få en liten bråkdel av den energin de har i sina små kroppar, trots att även de är sjuka. Själv känner jag mig trött, sliten och helt tom i huvudet. När jag skulle lägga upp till vantarna bestämde jag att jag skulle börja med 36 maskor. Men att räkna ut hur maskorna fördelades på stickorna var helt omöjligt för mig, jag fick ta miniräknaren till hjälp! Hoppas hoppas jag blir frisk snart, jag står inte ut med att leva i denna dimma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar