lördag 13 juli 2013

Nygift!!

 I går var det en mycket speciell dag. Jag och sambon firade tio år tillsammans, genom att gå till kommunhuset. Bara sambon, jag och grabbarna förstås. Efter tio minuter, två tydliga JA och några namnteckningar var vi man och hustru.
 Solen sken och alla var glada. Vi körde till Nääs slott och hade picknick. Grabbarna var glada och galna och vi hade fullt sjå att hålla ordning på dem.
 Vi gungade i de stora gungorna, skrattade, åt jordgubbar och pussades.
Sen åkte vi hem och åt tårta och drack champagne.

Världens bästa bröllopsdag! Varken jag eller sambon (som nu får byta namn till mannen) ville ha ett stort bröllop. Vi ville gifta oss för vår skull, så en heldag med bara familjen var just det vi båda önskade oss.

8 kommentarer:

  1. Åh, massa grattis! Vad mysigt bröllop ni hade!

    SvaraRadera
  2. Åh, GRATTIS GRATTIS! :-) Jag tycker det är jätteroligt att gå på bröllop, men JAG är verkligen inte en sån person som gillar att vara i centrum för allas uppmärksamhet, så vi gjorde exakt på samma sätt som ni, bara barnen var med! Och det var mysigt och härligt och det var väldigt mycket vår egen grej...

    Ha det gott! /Blenda

    SvaraRadera
  3. Grattis precis samma sak gjorde jag och min man på vår 10-års dag!

    SvaraRadera
  4. Så fint! :) Mina varmaste lyckönskningar.

    SvaraRadera
  5. men å vad härligt! stort grattis till er som hittat varandra =)

    SvaraRadera
  6. Till er alla: TACK SÅ MYCKET!!!! Och roligt att höra att det finns fler som gjort det hela på liknande sätt.

    SvaraRadera
  7. Men gud, vad härligt. Stort grattis till er!

    SvaraRadera