tisdag 20 augusti 2013

Torka torrt

På golvet i pannrummet ligger en nystickad tröja på tork. Även om pannan inte är igång, så är det husets varmaste rum och jag hoppas på en torr tröja i morgon. Om vädrets makter är med mig, får tröjan ligga ute och sola sig lite under dagen. Mer krävande saker än att flytta runt en tröja orkar jag inte heller med idag. Förskolestart för pojkarna har inneburit en mastodontförkylning för min del. Jag gick hem från jobbet igår och nu är jag trött, trött, trött, men mycket tacksam för att det finns nässpray och hostmedicin (som förvisso gör mig ännu tröttare, men hostan slipper jag ju).

3 kommentarer:

  1. Jag brukar lägga min plagg på tork på en handduk i badrummet, där är det golvvärme och torkar supersnabbt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oooo sådan lyx har inte jag hemma tyvärr. Men någon gång så skall vi ju bygga nytt badrum och då blir det ju naturligtvis golvvärme.

      Radera
  2. Tröjan ser superfin ut! Hoppas på att få se lite fler bilder på den sen :)

    SvaraRadera