måndag 24 februari 2014

5200K

 Jag håller på att sticka en 5200K i garnet som jag köpte för garnpengarna jag fick av svärföräldrarna i julklapp. Det är ett riktigt drömprojekt än så länge, modellen är så snygg, mönstret välskrivet (hittills i alla fall) och garnet är en ren dröm att sticka med. Detta torde bli ett projekt som blir snabbt färdigt, med andra ord.
Ute skiner solen och himlen är blå. Jag hoppas, hoppas, hoppas att vintern inte återvänder. Nu när man fått en liten försmak på våren så skulle det kännas motigt med snö och kyla igen.

2 kommentarer:

  1. Ja de härligaste projekten tar ofta slut fortare än kvickt - ser ut att bli en fin sjal. Jag håller med, men med hela mars kvar känns det lite svårt att vara optimistisk här hos mig, det blir helt säkert något kallt och snöigt bakslag...

    SvaraRadera
  2. Så underbart med ett sånt projekt, hoppas du blir nöjd med resultatet

    SvaraRadera