söndag 2 mars 2014

Mexikansk afton



Vi hade en stereotyp mexikansk afton här hemma igår, i goda vänners sällskap. Sombreros här och mustascher där med andra ord. Mest nöjd var jag över mustaschpinnarna. En bit svart papper, tejpad på bambusticka 3,5 mm är inte att förakta i humorsammanhang. Ingen mexikansk fest är komplett utan tequila hur illa det än smakar. Det blev mitt livs första och sista tequila sunrise.

Trots gårdagens begivenhet så var jag på benen tidigt i dag. Vasaloppet är heligt för mig och klockan åtta satt jag bänkad framför tv:n med frukost och stickning.  En mycket bra start på dagen.

2 kommentarer:

  1. Håller med dig om tequilan och dess soluppgång. Kul för övrigt att du delar med dig av våra "snygga" inredningsdetaljer. ;)

    SvaraRadera
  2. Vilka läckra drinkar du skakat ihop! Men jag håller med dig, helt klart snyggare än goda!

    SvaraRadera