fredag 29 augusti 2014

Äntligen!

Äntligen så har jag kommit till oket. Att sticka monotomt i en färg är inte min grej. Även om stickorna är tjocka så tog det en evighet att bli klar med den andra ärmen. Men nu är det ju bara rolig stickning kvar.

Äntligen är det fredag och en hel ledig helg ligger framför mig!

Äntligen är badrummet färdigt, efter tre månader av byggande och pysslande och hantverkare. Det blev så vansinnigt fint och bra och det är en fröjd vid varje "sittning". Trevlig helg på er!

2 kommentarer:

  1. Ser jättefint ut! Jag tycker om att sticka randigt för då ser jag när det händer grejjer. Fast sen när jag ska fästa trådar så önskar jag att jag stickade mer enfärgat haha ;) Är sugen på att göra en tröja med ok snart! Har fastnat i raglan-träsket :P

    SvaraRadera
  2. Åh, tröjan blir riktigt fin! Misstänker att det blir ett tjusigt flerfärgsstickat ok, sådana är bland det roligaste som finns att sticka. Kul att se dina spinnframgångar! Det är inte lätt till en början, men det är så roligt att det blir lätt ganska fort.

    SvaraRadera