söndag 11 januari 2015

Triss

Jag har länge letat efter en garnvinda då jag varit på loppisar, bett släkt och vänner att göra lika så. Under ett års tid har jag inte fått ett endaste napp. Men i går besökte jag en loppis i Karlstad, där jag var på tillfälligt besök. Där fanns inte bara en, utan fyra vindor, som bara låg och väntade på mig. Tre var fina och en var trasig. Jag gjorde således det enda rätta och köpte de tre garnvindor som var fungerande. Priset var futtigt, 155 kr för alla tre. Triss i fynd alltså.

4 kommentarer:

  1. Vad roligt, grattis till fyndet! :-D

    SvaraRadera
  2. Grattis till fyndet. Vill du sälja en av dem så är jag intresserad.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har redan givit bort den ena, använt den andra och har den tredje i reserv, så att jag aldrig mer skall behöva vara utan. Men håll utkik, plötsligt händer det!

      Radera