tisdag 30 juni 2015

Det är nära nu

Halva morsdagspresenten (garnpengar och utflykt) är omvandlad i garn. Extra lyxigt och ganska dyrt garn, garn som jag nog inte skulle köpt om det inte garnpengarna kom från någon annan. Meningen är att det skall vara mitt semesterprojekt, men just nu ligger jag lite efter i min stickning. Om tre dagar hägrar semestern, vädret skall vara på topp hela helgen och sedan väntar fem veckor av lata dagar. Nog skall jag väll hinna sticka både en och två saker? tänker jag för mig själv och startar upp även ett tredje projekt i mina tankar.

För övrigt tror jag inte att en semester varit så välbehövd någon gång (men så tänker jag nog varje år). Jag är trött och sliten, trög i tanken och har ont i kroppen. Bara tre dagar kvar, det är nära nu.

1 kommentar:

  1. Blir så nyfiken på vilka projekt du tänkt med det vackra garnet ...

    SvaraRadera