torsdag 30 juli 2015

Något nytt


Jag har harvat mig fram på samma kofta länge och väl nu, har nästan hunnit tröttna lite på den och på stickning i allmänhet. Kände att jag behövde något nytt för att sporra mig själv lite. Så när jag såg den fina sockan med det fina namnet Anna blev jag väldigt sugen på att sticka mig ett par. Men jag la det hela på is lite, jag avskyr ju att sticka sockor. Men när jag såg att Manduzana hade färdiga garnkit så kunde jag inte motstå längre. Så nu bor det en ny stickning hemma hos mig, jag som annars bara monogamstickar.

2 kommentarer:

  1. Jag har också köpt ett kit, men inte lagt upp ännu. Det är riktigt fina sockor!

    SvaraRadera
  2. Fina sockor ser det ut att bli! Hur blir det med stretchigheten när man har mönster på ett par sockor?

    SvaraRadera