torsdag 3 september 2015

Dagen

En osminkad bild från i dag. Barnen är lämnade till skola och barnomsorg, kvar är lillkillens snutte. Bordet fylls fort av vatten, salva, pizzameny, yoghurt, snus och förstås böcker. Kvar från igår är en liten kofta på blockning och jag är glad. Dels för att jag faktiskt pluggar men mest för att jag är färdig med något (bara lite knappar och så kvar) för första gången på flera månader. Nu är sticklusten på topp igen, så nu skall det nystas garn så att jag får sätta tänderna i nästa projekt. Planen är att jag skall sticka på som en galning och bli fort färdig, men planer kan ju ändras.

2 kommentarer:

  1. Vilken supersöt liten kofta! :-)

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du! Den väntar fortfarande på sina knappar, men de skall inhandlas under veckan.

    SvaraRadera