torsdag 9 juni 2016

Hmmmm...

 
 
 

Jag vet inte hur jag skall ställa mig till den här stickningen. Färgskiftningen från grönt till svart blir ju superfin, det är inte det som skaver. Men ibland är det bra att prova ett plagg under processen och ibland så är det inte alls bra att göra så.

Trots att en ärm och hela halskanten återstår så känner jag att den inte kommer att passa och då blir det riktigt segt att sticka vidare. Så för tillfället så tvångsstickar jag, bara för att den skall bli färdig och jag då får börja på något nytt.

4 kommentarer:

  1. Varför tror du så? läckra färger som passar dig.
    Modellen liknar den kofta jag nyss stickat, där valde jag att ta upp maskor nertill och sticka den längre, det blev bra.
    https://ingridspostit.blogspot.se/2016/05/sommarkoftan-ar-klar.html?m=0

    SvaraRadera
  2. Cool färgskiftning. Hoppas det blir ett bra resultat trots allt. :)

    SvaraRadera
  3. Svar till er båda: Det går ju lite trögt med stickningen, men hoppas på det bästa.

    SvaraRadera