onsdag 22 februari 2017

Sol och värme



Det blev sol och värme för mig till slut. 1 vecka all inclusive på Gran Canaria. Mer exotiskt kan man verkligen ha det, men när man nu reser med barn så var det ändå rätt praktiskt vill jag lova. Till råga på allt hade vi bokat in oss på öns största (?) familjehotell. Nu är jag tydligen inte speciellt praktisk av mig, för någon mer all inclusive på barnvänligt och anpassat hotell lär det inte bli för mig. Men gärna sol och värme mitt i vintern, den delen gillade jag skarpt.

2 kommentarer:

  1. Skönt! Att resa med barn är verkligen något annat... Får se när vi vågar oss iväg nästa gång :p vad skönt med semester! Jag bara väntar på att det ska sluta blåsa så mycket.

    SvaraRadera
  2. Hoppas solen och värmen kommer till Göteborg snart, våren är ju bäst där! Men har hört/sett att ni har minusgrader och snö nu? :(

    SvaraRadera